ברוכים הבאים לבלוג של צוות האתר פרשן

כאן נכתוב מדי פעם סיכומים, הסברים, חדשות, תכנונים, וכל מה שיתחשק לנו בעצם.
אם אתם עדיין לא יודעים מה זה אתר פרשן? בדף הזה תמצאו את כל ההסברים.


יום חמישי, 25 בפברואר 2010

עדכון חשוב לכל כותבי ומשתמשי אתר פרשן

עקב אילוצים טכניים ובעיות משאבים, לא נוכל להמשיך ולתקן מאמרים שפורסמו.

החל מהיום, כותב אשר פרסם מאמר בפרשן ומעוניין לתקנו, יוכל רק לבקש למחוק את המאמר (דרך טופס יצירת הקשר באתר) ולשלוח לאחר מכן מאמר חדש ומתוקן. (חשוב לציין את שם המאמר ושם הכותב בטופס יצירת הקשר)

הערה חשובה נוספת:

כותבים רבים שולחים אלינו מאמרים באמצעות הדבקה (Copy&Paste) מהבלוג או האתר שלהם. מכיוון שלא כל עורכי התוכן עובדים בצורה מתואמת, במקרים רבים ישנה בעיות של מרווחי שורות מיותרים, תוכן בתוך טבלה, הדגשת מילים, לינקים מיותרים ובעיות כאלו אחרות.

עד היום השתדלנו לתקן זאת בעצמנו אך החל מעתה כפי שציינו בתחילת הפוסט, לא נוכל להמשיך ולעשות זאת אלא רק לאשר או לא לאשר מאמר שנשלח אלינו. לכן, מאמרים הנשלחים אלינו בצורה כזאת, לא יאושרו ויאולצו להידחות.

איך ניתן למנוע את הבעיה?

כדי למנוע את הבעיה הזאת אין צורך לכתוב הכל מחדש. תוכלו להמשיך להשתמש בCopy&Paste אלא שתצטרכו לפני כן להעתיק את התוכן שלכם לפנקס הרשימות (Note Pad) שנמצא בכל מערכת הפעלה במחשב האישי שלכם ולראות כיצד התוכן שלכם מוצג. התצוגה בפנקס הרשימות תמחיש לכם כיצד ייראה התוכן לאחר השליחה כדי שתוכלו לתקן ולשפר בעיות מרווחים ובעיות דומות. לאחר שתעשו זאת, תוכלו להעתיק את התוכן מפנקס הרשימות ולשלוח את המאמר בפרשן כדי שאנו נוכל לאשר זאת במהירות המירבית.

אנו מצירים על האופן שבו הדברים קורים אך מהסיבות הנקובות למעלה וכדי להמשיך להחזיק את האתר באוויר, אין לנו ברירה אחרת עד למציאת פתרון חלופי וקבוע הולם.

נשמח למרות הכל לראות את המאמרים שלכם מפורסמים באתר פרשן.

תודה לכולכם,

צוות אתר פרשן

אין תגובות: